• Gwarancja

  • Faktura
    paragon

  • Możliwość zwrotu
    towaru do 14 dni

  • Profesjonalne
    doradztwo

  • 100% zadowolenia

Kategorie

Producenci

Stacja dokująca Roborock 9.01.0789 do Roborock S7/S8 czarna

1

Powystawowy

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 250zł

Więcej szczegółów

Cena: 250,00 zł

PODZIEL SIĘ Z INNYMI:

Stacja pochodzi z robota powystawowego posiada   ryski i otarcia stan wizualny dobry

opakowanie zastępcze

Model CDZ12RR

Koszty dostawy:

Płatność z góry: 12,00 zł
Płatność za pobraniem: 16,00 zł
Darmowa dostawa: od 1000,00 zł

Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 24h od momentu zaksięgowania się płatności

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Stacja dokująca Roborock 9.01.0789 do Roborock S7/S8 czarna

Stacja dokująca Roborock 9.01.0789 do Roborock S7/S8 czarna

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 250zł

Okres gwarancji

12 miesięcy - produkty używane

24 miesięcy (12miesięcy w przypadku przedsiębiorców) - produkty nowe

rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Warunki gwarancji

1. Sprzedawca tj.  Monika Kozłowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą MIXHANDEL Monika Kozłowska z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim 05-825 przy ulicy Malinowej 23, NIP: 5291718867, REGON: 147108249,  udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres wskazany w Karcie gwarancyjnej.

2. Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu produktu przez klienta.

3. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

4. Sprzedawca gwarantuje, że produkt będzie wolny od wad w okresie gwarancji. Gwarancja nie obejmuje akcesoriów dostarczanych wraz z produktem m. in. okablowania, baterii, toreb, futerałów itd.

5. W razie wystąpienia awarii produktu w okresie obowiązywania gwarancji, z zastrzeżeniem, iż awaria nastąpiła w trakcie normalnego użytkowania produktu, sprzedawca zobowiązuje się według własnego uznania do naprawy lub wymiany wadliwych części lub wymiany całego produktu na nowy i wolny od wad.

6. Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu w ciągu 21 dni od dnia dostarczenia wadliwego produktu.

7. Sprzedawca informuje, iż w przypadku przekazania produktu do naprawy dane lub oprogramowanie znajdujące się na nośniku pamięci produktu mogą zostać trwale usunięte. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę takich danych lub oprogramowania.

8. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia spowodowane działalnością nabywcy produktu albo wynikające z następujących sytuacji:

a) produkt został naruszony, był naprawiony lub modyfikowany przez nieautoryzowany personel,

b) numer seryjny produktu został zmieniony, zamazany lub usunięty,

c) plomba gwarancyjna została zmieniona lub uszkodzona,

d) zestarzenie produktu lub uszkodzenie niewpływające na działanie i funkcje produktu m .in. korozja, zmiana koloru, tekstury lub wykończenia, zużycie i stopniowe pogorszenie działania,

e)uszkodzenie produktu spowodowane przez wojnę, terroryzm, wypadek, katastrofę naturalną, zamierzone lub nieprawidłowe przypadkowe użyciem nadużycie, zaniedbanie lub nieprawidłową konserwację albo używanie w niewłaściwych warunkach,

f) uszkodzenie spowodowane nieprawidłową instalacją, nieprawidłowym podłączeniem, zewnętrzną awarią zasilania prądem elektrycznym lub jakimkolwiek wypadkiem,

g) uszkodzenie produktu spowodowane używaniem poza zakresem parametrów działania, parametrów przechowywania lub środowiska określonymi w instrukcjach obsługi produktu,

h) uszkodzenie produktu spowodowane przez oprogramowanie osób trzecich lub brak użyteczności produktu z powodu utraty lub zapomnienia haseł.

9. W celu realizacji uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji nabywca produktu w przypadku stwierdzenia awarii powinien skontaktować się ze sprzedawcą pod numerem telefonu +48 728 336 574. W trakcie rozmowy nabywca zostanie poproszony o podanie nazwy produktu, jego numeru seryjnego oraz opisanie awarii.

10. W przypadku braku możliwości zdalnego usunięcia awarii nabywca jest zobowiązany dostarczyć produkt na adres siedziby sprzedawcy w sposób uzgodniony ze sprzedawcą. Produkt wysłany do sprzedawcy powinien być zapakowany w solidne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport.

11. W razie stwierdzenia przez sprzedawcę awarii powstałej z przyczyn za które nie ponosi on odpowiedzialności na podstawie niniejszej gwarancji lub stwierdzenia upływu okresu gwarancji, sprzedawca informuje nabywcę o takich okolicznościach wskazując mu równocześnie możliwość odpłatnego usunięcia awarii. W przypadku akceptacji przez nabywcę warunków odpłatnego usunięcia awarii, sprzedawca wystawia fakturę nabywcy. Naprawa zostanie dokonana po opłaceniu faktury we wskazanym terminie. W przypadku braku zapłaty lub braku zgodny na odpłatną naprawę, produkt zwracany jest nabywcy.

12. W przypadku produktu objętego gwarancją, nabywca zgadza się na przeniesienie na sprzedawcę

własności uszkodzonych i wymienionych na nowe części.

§7 Rękojmia za wady Towaru

  1. Zgodnie z art. 556 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  2. Dostarczenie Towaru w ramach realizacji wynikających z rękojmi za wadu odbywa się na koszt Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi. W przypadku Towaru używanego Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady stwierdzone przed upływem roku od dnia wydania Towaru Klientowi. Klient będący Konsumentem akceptuj ograniczenie rękojmi w powyższym zakresie i wyraża na nie zgodę.
  4. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi wobec Klienta będącego przedsiębiorcą i dokonującego zakupu Towaru w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Klient będący przedsiębiorcą i dokonujący zakupu Towaru w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej akceptuje ograniczenie rękojmi w powyższym zakresie i wyraża nie zgodę.
  5. Zgłoszenie o wadach Towaru należy przesłać drogą elektroniczną na adres sklep@mixhandel.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. Zgłoszenie można przesłać na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
  6. Jeżeli jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych, Towar należy dostarczyć na adres  05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Malinowa 23.
  7. Sprzedawca odpowiada na zgłoszenie Klienta w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego uwzględnieniem.

Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy, usunięcia wad lub wymiany Towaru na nowy

Newsletter

Zapisz się do newslettera, bądź na bieżąco z naszą ofertą!

1. Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od MIXHANDEL Monika Kozłowska z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim 05-825 przy ulicy Malinowej 23, NIP: 5291718867, REGON: 147108249, telefon: +48 728 336 574, poczta elektroniczna: sklep@mixhandel.pl.

2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne w celach marketingowych przez MIXHANDEL Monika Kozłowska z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim 05-825 przy ulicy Malinowej 23, NIP: 5291718867, REGON: 147108249 i oświadczam, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne oraz iż zostałem poinformowany o prawie żądania dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia.