• Gwarancja

  • Faktura
    paragon

  • Możliwość zwrotu
    towaru do 14 dni

  • Profesjonalne
    doradztwo

  • 100% zadowolenia

Kategorie

Producenci

Odkurzacz Bezworkowy PHILIPS POWERPRO FC8769/01

1

Używane

Odkurzacz Bezworkowy PHILIPS POWERPRO FC8769/01

Więcej szczegółów

Cena: 450,00 zł

PODZIEL SIĘ Z INNYMI:

PRODUKT UZYWANY W DOBRYM STANIE

OPAKOWANIE FABRYCZNE

UWAGI: BRAK DODATKOWYCH KOŃCÓWEK  ZESTAW ZAWIERA TYLKO JEDNA SZCZOTKE TAK JAK NA ZDJĘCIU 

 

Producent: Philips

Model: FC8769/01

Typ: Bezworkowy

Moc: 650 W

Regulacja mocy: TAK

Przewód: 10m

Automatyczne zwijanie przewodu: TAK

Pojemność zbiornika na odpady: 2l

Poziom hałasu: 76db

Filtr HEPA: TAK

Koszty dostawy:

Płatność z góry: 12,00 zł
Płatność za pobraniem: 16,00 zł
Darmowa dostawa: od 1000,00 zł

Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 24h od momentu zaksięgowania się płatności

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Odkurzacz Bezworkowy PHILIPS POWERPRO FC8769/01

Odkurzacz Bezworkowy PHILIPS POWERPRO FC8769/01

Odkurzacz Bezworkowy PHILIPS POWERPRO FC8769/01

Okres gwarancji

12 miesięcy - produkty używane

24 miesięcy - produkty nowe

Warunki gwarancji

1. Sprzedawca tj.  Monika Kozłowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą MIXHANDEL Monika Kozłowska z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim 05-825 przy ulicy Malinowej 23, NIP: 5291718867, REGON: 147108249,  udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres wskazany w Karcie gwarancyjnej.

2. Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu produktu przez klienta.

3. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

4. Sprzedawca gwarantuje, że produkt będzie wolny od wad w okresie gwarancji. Gwarancja nie obejmuje akcesoriów dostarczanych wraz z produktem m. in. okablowania, baterii, toreb, futerałów itd.

5. W razie wystąpienia awarii produktu w okresie obowiązywania gwarancji, z zastrzeżeniem, iż awaria nastąpiła w trakcie normalnego użytkowania produktu, sprzedawca zobowiązuje się według własnego uznania do naprawy lub wymiany wadliwych części lub wymiany całego produktu na nowy i wolny od wad.

6. Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu w ciągu 21 dni od dnia dostarczenia wadliwego produktu.

7. Sprzedawca informuje, iż w przypadku przekazania produktu do naprawy dane lub oprogramowanie znajdujące się na nośniku pamięci produktu mogą zostać trwale usunięte. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę takich danych lub oprogramowania.

8. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia spowodowane działalnością nabywcy produktu albo wynikające z następujących sytuacji:

a) produkt został naruszony, był naprawiony lub modyfikowany przez nieautoryzowany personel,

b) numer seryjny produktu został zmieniony, zamazany lub usunięty,

c) plomba gwarancyjna została zmieniona lub uszkodzona,

d) zestarzenie produktu lub uszkodzenie niewpływające na działanie i funkcje produktu m .in. korozja, zmiana koloru, tekstury lub wykończenia, zużycie i stopniowe pogorszenie działania,

e)uszkodzenie produktu spowodowane przez wojnę, terroryzm, wypadek, katastrofę naturalną, zamierzone lub nieprawidłowe przypadkowe użyciem nadużycie, zaniedbanie lub nieprawidłową konserwację albo używanie w niewłaściwych warunkach,

f) uszkodzenie spowodowane nieprawidłową instalacją, nieprawidłowym podłączeniem, zewnętrzną awarią zasilania prądem elektrycznym lub jakimkolwiek wypadkiem,

g) uszkodzenie produktu spowodowane używaniem poza zakresem parametrów działania, parametrów przechowywania lub środowiska określonymi w instrukcjach obsługi produktu,

h) uszkodzenie produktu spowodowane przez oprogramowanie osób trzecich lub brak użyteczności produktu z powodu utraty lub zapomnienia haseł.

9. W celu realizacji uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji nabywca produktu w przypadku stwierdzenia awarii powinien skontaktować się ze sprzedawcą pod numerem telefonu +48 728 336 574. W trakcie rozmowy nabywca zostanie poproszony o podanie nazwy produktu, jego numeru seryjnego oraz opisanie awarii.

10. W przypadku braku możliwości zdalnego usunięcia awarii nabywca jest zobowiązany dostarczyć produkt na adres siedziby sprzedawcy w sposób uzgodniony ze sprzedawcą. Produkt wysłany do sprzedawcy powinien być zapakowany w solidne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport.

11. W razie stwierdzenia przez sprzedawcę awarii powstałej z przyczyn za które nie ponosi on odpowiedzialności na podstawie niniejszej gwarancji lub stwierdzenia upływu okresu gwarancji, sprzedawca informuje nabywcę o takich okolicznościach wskazując mu równocześnie możliwość odpłatnego usunięcia awarii. W przypadku akceptacji przez nabywcę warunków odpłatnego usunięcia awarii, sprzedawca wystawia fakturę nabywcy. Naprawa zostanie dokonana po opłaceniu faktury we wskazanym terminie. W przypadku braku zapłaty lub braku zgodny na odpłatną naprawę, produkt zwracany jest nabywcy.

12. W przypadku produktu objętego gwarancją, nabywca zgadza się na przeniesienie na sprzedawcę

własności uszkodzonych i wymienionych na nowe części.

Newsletter

Zapisz się do newslettera, bądź na bieżąco z naszą ofertą!