• Gwarancja

  • Faktura
    paragon

  • Możliwość zwrotu
    towaru do 14 dni

  • Profesjonalne
    doradztwo

  • 100% zadowolenia

Kategorie

Producenci

Nawigacja rowerowa Garmin Edge 1000

1

Używane

PRODUKT POWYSTAWOWY

OPAKOWANIE FABRYCZNE

UWAGI:W ZESTAWIE BRAKUJE JEDNEGO Z AKCESORIÓW ZAZNACZONE NA ZDJĘCIU

W URZĄDZENIU ZOSTAŁA WGRANA MAPA POLSKI

Więcej szczegółów

Cena: 1 600,00 zł

PODZIEL SIĘ Z INNYMI:

Wymiary urządzenia, szer. x wys. x gł. 5,8 x 11,2 x 2,0 cm
Wymiary wyświetlacza, szer. x wys. 3,9 x 6,5 cm, przekątna 3,0" (7,6 cm)
Rozdzielczość wyświetlacza, szer. x wys. 240 x 400 pikseli
Ekran dotykowy Tak
Waga 114,5 g
Bateria Bateria litowo-jonowa
Czas działania baterii do 15 godz.
Klasa wodoszczelności IPX7
Obsługa GPS Tak
Bardzo czuły odbiornik Tak

Mapy i pamięć:
Mapa bazowa Tak
Możliwość dodawania map Tak
Możliwość używania kart z danymi Tak
Historia okrążeń do 180 godz.
Waypointy/ulubione/pozycje 200
Trasy Zależnie od ilości dostępnej pamięci

Funkcje i korzyści:
Czujnik tętna Tak (niektóre wersje)
Rowerowy czujnik prędkości/rytmu Tak (niektóre wersje)
Czujnik na nogę Nie
Automatyczna synchronizacja (automatyczne przesyłanie danych do komputera) Tak
Zgodność z Garmin Connect™ (społecznością online umożliwiającą analizowanie, sortowanie i udostępnianie danych) Tak
Virtual Partner® (trening z cyfrowym przeciwnikiem) Tak
Virtual Racer™ (konkuruj z swoimi poprzednimi rekordami) Nie
Kursy (współzawodnictwo z poprzednimi ćwiczeniami) Tak
Auto Pause® (pauza i wznowienie licznika czasu na podstawie prędkości) Tak
Auto Lap® (automatyczne rozpoczynanie nowego okrążenia) Tak
Auto Scroll (przełączanie stron z danymi podczas treningu) Tak
Multi-sport (zmiana trybu sportowego po naciśnięciu jednego przycisku) Nie
Zaawansowane ćwiczenia (tworzenie niestandardowych ćwiczeń) Tak
Alert tempa (włącza alarm, gdy tempo różni się od ustawionego) Nie
Alert czasu/dystansu (włącza alarm po osiągnięciu celu) Tak
Alert wibracyjny: (wybór alertu dźwiękowego i/lub wibracyjnego) Nie
Trening interwałowy (konfigurowanie interwałów ćwiczeń i odpoczynków) Tak
Obliczanie zużycia kalorii na podstawie tętna Tak
Training Effect (pomiar wpływu aktywności na Twoją wydolność aerobową) Nie
Dostosowywane ekrany Tak
Wysokościomierz barometryczny Tak
Przesyłanie między urządzeniami (bezprzewodowe udostępnianie danych podobnym urządzeniom) Tak
Zgodność z miernikiem mocy (wyświetlanie informacji o mocy ze zgodnych mierników mocy ANT+™ innych producentów) Tak (rejestruje dane ok. 1 na sekundę)
Temperatura (wyświetla i zapisuje pomiary temperatury podczas jazdy) Tak
Zegarek sportowy Nie

Dodatkowe
Odcinki tras w urządzeniu: tak
Zgodność z Wi-Fi®: tak
Powiadomienia z telefonu: tak
GLONASS: tak
Zgodność z Garmin Connect™ Mobile: tak
Planowanie trasy powrotnej: tak
Planowanie trasy: tak

Koszty dostawy:

Płatność z góry: 12,00 zł
Płatność za pobraniem: 16,00 zł
Darmowa dostawa: od 1000,00 zł

Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 24h od momentu zaksięgowania się płatności

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Nawigacja rowerowa Garmin Edge 1000

Nawigacja rowerowa Garmin Edge 1000

PRODUKT POWYSTAWOWY

OPAKOWANIE FABRYCZNE

UWAGI:W ZESTAWIE BRAKUJE JEDNEGO Z AKCESORIÓW ZAZNACZONE NA ZDJĘCIU

W URZĄDZENIU ZOSTAŁA WGRANA MAPA POLSKI

Okres gwarancji

12 miesięcy - produkty używane

24 miesięcy - produkty nowe

Warunki gwarancji

1. Sprzedawca tj.  Monika Kozłowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą MIXHANDEL Monika Kozłowska z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim 05-825 przy ulicy Malinowej 23, NIP: 5291718867, REGON: 147108249,  udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres wskazany w Karcie gwarancyjnej.

2. Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu produktu przez klienta.

3. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

4. Sprzedawca gwarantuje, że produkt będzie wolny od wad w okresie gwarancji. Gwarancja nie obejmuje akcesoriów dostarczanych wraz z produktem m. in. okablowania, baterii, toreb, futerałów itd.

5. W razie wystąpienia awarii produktu w okresie obowiązywania gwarancji, z zastrzeżeniem, iż awaria nastąpiła w trakcie normalnego użytkowania produktu, sprzedawca zobowiązuje się według własnego uznania do naprawy lub wymiany wadliwych części lub wymiany całego produktu na nowy i wolny od wad.

6. Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu w ciągu 21 dni od dnia dostarczenia wadliwego produktu.

7. Sprzedawca informuje, iż w przypadku przekazania produktu do naprawy dane lub oprogramowanie znajdujące się na nośniku pamięci produktu mogą zostać trwale usunięte. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę takich danych lub oprogramowania.

8. Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenia spowodowane działalnością nabywcy produktu albo wynikające z następujących sytuacji:

a) produkt został naruszony, był naprawiony lub modyfikowany przez nieautoryzowany personel,

b) numer seryjny produktu został zmieniony, zamazany lub usunięty,

c) plomba gwarancyjna została zmieniona lub uszkodzona,

d) zestarzenie produktu lub uszkodzenie niewpływające na działanie i funkcje produktu m .in. korozja, zmiana koloru, tekstury lub wykończenia, zużycie i stopniowe pogorszenie działania,

e)uszkodzenie produktu spowodowane przez wojnę, terroryzm, wypadek, katastrofę naturalną, zamierzone lub nieprawidłowe przypadkowe użyciem nadużycie, zaniedbanie lub nieprawidłową konserwację albo używanie w niewłaściwych warunkach,

f) uszkodzenie spowodowane nieprawidłową instalacją, nieprawidłowym podłączeniem, zewnętrzną awarią zasilania prądem elektrycznym lub jakimkolwiek wypadkiem,

g) uszkodzenie produktu spowodowane używaniem poza zakresem parametrów działania, parametrów przechowywania lub środowiska określonymi w instrukcjach obsługi produktu,

h) uszkodzenie produktu spowodowane przez oprogramowanie osób trzecich lub brak użyteczności produktu z powodu utraty lub zapomnienia haseł.

9. W celu realizacji uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji nabywca produktu w przypadku stwierdzenia awarii powinien skontaktować się ze sprzedawcą pod numerem telefonu +48 728 336 574. W trakcie rozmowy nabywca zostanie poproszony o podanie nazwy produktu, jego numeru seryjnego oraz opisanie awarii.

10. W przypadku braku możliwości zdalnego usunięcia awarii nabywca jest zobowiązany dostarczyć produkt na adres siedziby sprzedawcy w sposób uzgodniony ze sprzedawcą. Produkt wysłany do sprzedawcy powinien być zapakowany w solidne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport.

11. W razie stwierdzenia przez sprzedawcę awarii powstałej z przyczyn za które nie ponosi on odpowiedzialności na podstawie niniejszej gwarancji lub stwierdzenia upływu okresu gwarancji, sprzedawca informuje nabywcę o takich okolicznościach wskazując mu równocześnie możliwość odpłatnego usunięcia awarii. W przypadku akceptacji przez nabywcę warunków odpłatnego usunięcia awarii, sprzedawca wystawia fakturę nabywcy. Naprawa zostanie dokonana po opłaceniu faktury we wskazanym terminie. W przypadku braku zapłaty lub braku zgodny na odpłatną naprawę, produkt zwracany jest nabywcy.

12. W przypadku produktu objętego gwarancją, nabywca zgadza się na przeniesienie na sprzedawcę

własności uszkodzonych i wymienionych na nowe części.

Newsletter

Zapisz się do newslettera, bądź na bieżąco z naszą ofertą!